fredag 27. september 2013

Ukeslutt...

Dagens morgenjogg er over, og jeg tenkte at denne uken skulle være en test på om dette er noe jeg føler jeg bør fortsette med. Svaret er tja, jeg kan absolutt få til en halvtimes-times trening på morgenen, men vet ikke om det må være jogging. Vi går også mot vinter, og jogging er ikke alltid like lett da. Jeg merket allerede i dag at det blir kaldere og kaldere å trekke pusten når man virkelig tar i.

Skal fundere på fortsettelsen og evt. annen trening ved siden av i helgen. Klapp på skulderen til meg selv - bra gjennomført!

I dag er det "happyfriday", så riktig god helg! :)

4 kommentarer:

  1. Må si meg mektig imponert over morra-joggingen din!! Fy søren så flink du er!!
    Her er det ikke tid til slikt om morran gitt... Men vet vel ikke om jeg hadde klart å vært så flink som deg OM jeg hadde hatt tid heller!!

    god helg og nyt fredagen!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk, og riktig god helg til deg også! :)

      Slett
  2. Fader altså, jeg blir så imponert.......... jeg hadde aldrig hvatt tid til åtrene før jeg skulle på jobb........ når skulle jeg stå opp da? 04??
    Jeg som har vekkerklokka på 06 hver dag for å komme oss heilskinna ut døra til 07:45......

    Tanken på trening FØR det der er uutholdelig.....men det er fasinerende å lese om at DU gjør det.

    Mektig mektig imponert.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Jeg må tvinge meg opp, for det er jo så godt å sove om morgenen. Får virkelig håpe at det setter litt fart på vekta også. God helg! :)

      Slett