onsdag 4. september 2013

Høstfrisk! :)

Yes, en time på ellipsemaskinen min i dag - kroppen er i gang! Ellers er også maten på plass igjen denne uken. Krekkebrød med vanlig pålegg(leverpostei, ost, skinke, mager servelat e.l.) til frokost og lunsj, en yoghurt(yoplait dobbel 0 %) rundt kl. 14.00, middag(diverse kjøtt eller fisk med magert tilbehør) og f.eks litt frukt til kvelds.

Høsten er en av mine favorittårstider, og en ypperlig slankemåned. Nå har jeg to mål å jobbe mot. Ferie i slutten av oktober og jentetur i slutten av november. Mine små håp av noen mål er å gå ned ca. 10 kg totalt til slutten av november. Har stått ganske stille lenge nå, så bør klare å sette inn et ekstra gir nå på høsten. Jeg krysser fingrene! :)

2 kommentarer:

  1. Så bra du er i gang igjen!! Startet på ingen denne uka jeg også!!:)

    Backside.blogg.no

    SvarSlett