torsdag 5. september 2013

Klær, shop og kropp :)

Gikk en time på ellipsemaskinen min i dag også, klapp på skulderen! Har også gjort klar litt blåbær og bringebær til kvelds.

Ellers har jeg begynt å bruke mer og mer tid på å finne noe jeg kan ha på meg. Merker at klær som har passet tidligere ikke lenger sitter noe fint, selvom det er riktig størrelse og passet perfekt sist jeg var den størrelsen. Det er akkurat som om kroppsformen min har endret seg med årene/kiloene... Det er så kjedelig å bruke mye penger på noe nytt som (forhåpentligvis) ikke passer så lenge heller. Klær må man jo ha, men ikke alltid like lett å finne noe som sitter bra når man har litt ekstra her og der. Men - jeg er glad i å shoppe så får vel ta meg en ekstra runde i helgen. God fredag! :)

2 kommentarer:

  1. Den der kjenner jeg igjen... Så ja, kroppsformen endrer seg rett å slett!

    Shopping er jo alltid gøy da... :)

    Backside.blogg.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Noe er synd at ikke passer, for man virkelig liker plaggene. Men elsker shopping, så det går fint! :)

      Slett