søndag 29. september 2013

Bislett stadion

I dag har jeg gjort en fantastisk oppdagelse. Jeg har oppdaget at Bislett stadion er åpen for trening for alle, hver dag. Jeg har alltid tenkt at det er dumt at en så stor og fin idrettsarena ikke brukes mer, og at "vanlige" folk ikke kan trene der, men så feil kan man ta. I dag har jeg derfor løpt både på innendørsbanen og utendørsbanen. Fantastisk! Neste gang skal jeg ta med kameraet, og ta et par bilder så dere kan se hvor fint det er der :) Jogging ble plutselig en mye mer aktuell vinteridrett også...

2 kommentarer:

  1. Åh, så kult da..........
    Så bra hvermannsen kan bruke den.....
    -Gleder meg til å se bilder!!!!

    Du er såååååå flink....du må da ha gått ned mye no !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ønsker deg ei suuuper uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet, veeeldig kult og hvilket bra tilbud! :) Jeg har gått ned en del, men sliter med videre nedgang om dagen... Ha en superduper uke du også, og lykke til på mølla! :)

      Slett