onsdag 2. januar 2013

Nytt år, nye muligheter!

Julen, med i overkant mye ribbe og kos, er over - deilig! Året er nå 2013, dette SKAL bli et bra år, og det føles som en ny start allerede. Jeg begynner med blanke ark, og er motivert, målrettet, optimistisk og klar!

Jeg har slanket meg utallige ganger før, og har tidligere vært flink med belønning i form av små gaver til meg selv underveis. Jeg er
over middels glad i shopping fra før, så jeg tekte å reinnføre dette belønningssystemet. For at det skal gi best mulig effekt skal jeg derfor stramme inn på generell shopping, og kjøpe ting jeg har lyst på som belønning i stedet. Forhåpentligvis blir dette en ekstra motivasjon, og et dytt til å jobbe enda hardere. Tror man kan ha godt av å ønske seg og drømme litt mer om ting også, så dette har jeg tro på. :)

Mitt første store delmål er -25 kilo. På veien dit må jeg nok ha noen mindre delmål, men har ikke helt bestemt hyppigheten. Er ikke helt sikker på hva belønningen etter -25 kilo blir ennå heller, men jeg har begynt å snuse på noen ting allerede...

Denne slankekuren blir litt til underveis, og jeg har bestemt meg for at det blir vektoppdateringer etter hver måned frem til -25 kilo. Første oppdatering blir derfor 1. februar - spennende!

Nytt år, nye muligheter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar