onsdag 16. januar 2013

Mat om dagen...

Jeg har vært superflink med både mat og handling i det siste. Skriver meny for et par uker av gangen(middag), og holder denne slavisk. Handler mat etter handleliste to ganger i uken. Det blir gjerne litt middagsrester som jeg spiser til kvelds, og ellers lunsj.

Har de siste to ukene droppet frokost, mest fordi jeg ikke har vært så sulten. Det har fungert overraskende bra, så jeg fortsetter med det enn så lenge. Til lunsj har jeg spist en "salat" bestående av: blomkål, agurk, ost og variert med skinke/spekeskinke/kylling/viltpølse e.l. Dette har også fungert veldig bra, men nå merker jeg at jeg begynner å bli litt lei. Tenkte derfor å variere med litt egg og annet fremover.

Så til ukens nedtur - jeg måtte spise et skolebrød! Jeg var på besøk hos min aldrende far, og han hadde gjort seg så flid med å varme ett skolebrød til hver av oss. Han var så stolt av skolebrødene som han hadde bakt, og dagens happening var nok at jeg kom på besøk, så jeg kunne bare ikke si nei...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar