tirsdag 31. desember 2013

Oppsummering 2013

Som tiden flyr, årets siste dag allerede! Jeg har egentlig vært syk hele julen, og årets siste dag feires på sofaen..

Det er uansett tid for en oppsummering på slankefronten. Året begynte bra, motivasjonen var på topp og de første kiloene forsvant ganske raskt. Så gikk det litt opp og ned egentlig, hadde litt ferie og var litt lei. Tok meg allikevel i nakken på flere plan og møtte også 'gamle' venninner. Vi har møttes flere ganger, nå senest dro vi en langhelg til London på juleshopping :)

Siste halve året har det egentlig gått ganske trått slankemessig, jeg går litt ned så stopper det opp, jeg er superflink, men vekten står stille eller til og med går opp. Jeg blir fortvilet, lei, motivasjonen forsvinner, jeg spiser mer og trener mindre - vekten går opp. Jeg tar meg sammen igjen, går ned osv. osv.

Nok snikksnakk, jeg har faktisk gått ned 23 kilo i 2013, så noe har allikevel fungert, og jeg skal ta med meg det videre inn i 2014. Jeg kommer sikkert til å gå på mange smeller da også, men nytt år nye muligheter :)

Ønsker alle et riktig GODT NYTT ÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar