onsdag 13. november 2013

Svenskehandel...

Jeg har vært veldig flink med maten etter ferien, men i dag er jeg skikkelig godtesyk og må tvinge meg til å ikke snoke etter noe. Jeg har allerede spist litt for mange mandler(i mangel på noe annet)... Hater den urolige følelsen i kroppen av å "ha lyst på noe". Håper det blir bedre i morgen, for da har jeg tatt fri fra jobben for å ta en shoppingtur til Sverige :) Mange feller på en slik tur, men jeg skal styre meg!

Det går mot jul og jeg skal kjøpe inn litt julegodt, men jeg skal også se om det finnes noen sukkerfrie og kalorifattige alternativer.

Ha en fortsatt finfin uke, folkens! :)

PS - sukkerfri julebrus har kommet i butikkene, det blir lørdagskosen sin det!

5 kommentarer:

  1. kos deg på svenskehandel! De har jo masse sunnere ting og varianter av ting, som vi her hjemme ikke har!! Og ikke minst mye større utvalg. kos deg masse! Skal nok dit en tur om ett par uker vi og tenker jeg!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk! Absolutt, mange flere varianter av ting med f.eks kunstig søtning og/eller Stevia. Gjør ikke noe at det er ca. halv pris heller :)

      Slett
  2. Åh, den følelsen av å ha lyst på noe kjenner jeg....fæle greier......
    Jeg har også gått løs på posen med mandler......i mangel på noe anna søtt.

    Skulle ønske jeg bodde så nær sverige at jeg også kunne ta svenskehandel..........

    Heldige dere.

    Vel, kos deg, og lykke til i jakten på kcalorifattig julegodtteri..........

    SvarSlett
    Svar
    1. De mandlene ja, noen er greit, men man klarer jo ikke stoppe og det er veldig mye kalorier i dem dessverre... Ble nok ganske mye kaloririkt julegodt, men skal ha litt besøk frem mot jul og unne seg litt selv også. Fant litt uten sukker og alt for mye kalorier også, så godt fornøyd :)

      Slett
    2. Ja tenk om man kunne ta 6 stykker, og la resten være....... Samme sommed sjokolade det. Tenkom ett parr ruter etter middagen holdt........men nei, en bil hist og her, og vips der fr heile plata....

      Nåvle, i jul skal en jo ha litt da, tross alt!!

      Slett