tirsdag 12. mars 2013

Work it!

I går når jeg gikk hjem fra jobb, la jeg også inn litt jogging. Jeg har ikke jogget på årevis og merket det var litt uvant. Jeg ble faktisk litt inspirert av en dokumentar om Grete Waitz jeg så her om dagen. Selvom hun var løpedronning og vant mye av det hun stilte opp i, så kunne hun f.eks løpe et helt løp sammen med noen som var i en helt annen form(f.eks sin gamle mor, en kreftsyk e.l.). Synes det står respekt av det! Hun sa også bl.a. at man måtte begynne i det små, løp fra en lyktestolpe til en annen og gå mellom de neste. Litt trening/løping er bedre enn ingenting.

Så med det friskt i minne jogget jeg faktisk litt innimellom. Prøver igjen i morgen, og med den formen jeg er i nå kan det jo bare bli bedre :)

Ellers har helgen vært en katastrofe i matveien, og med bursdager, Påske og ferie på rekke og rad spøker det veldig for nedgang i mars. Det spøker til og med for om jeg klarer å holde meg stabil, uff...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar